مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» همکاری روزبه بمانی با احسان خواجه امیری و محمد اصفهانی

 

 

 

 

 

روزبه بمانی از همکاری با دو خواننده مطرح و سر‌شناس خبر داد و  گفت: طی این چند ساله اخیر سعی کرده‌ام کم و گزیده کار کنم. همانطور که می‌دانید من با خواننده‌های خاصی کار می‌کنم و برایم مهم است که ترانه‌هایم توسط چه کسی خوانده شود.

وی ادامه داد: در آلبوم جدید احسان خواجه امیری کل ترانه‌ها را من سروده‌ام. آلبوم وی هنوز منتشر نشده بلکه در مرحله آهنگسازی به سر می‌برد اما قرار است تا دو ماه دیگر راهی بازار موسیقی شود. به گفته وی هنوز عنوان آلبوم احسان خواجه امیری مشخص نشده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آلبوم یکی دیگر از خوانندگان مطرح نیز به ترانه سرایی اقدام کرده‌ام که ۵ ترانه آن را من سروده‌ام. مضامین این آلبوم نیز عاشقانه است و قرار است تا دو ماه دیگر وارد بازار موسیقی شود.

به گفته وی نام این آلبوم نیز هنوز مشخص نشده است اما به محض دریافت مجوز آن از سوی ارشاد نام آن و خواننده‌اش را فاش خواهد کرد. وی که هم اکنون به عنوان ترانه سرا در یک پروژه تلویزیونی نیز همکاری می‌کند در این باره گفت: این مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» نام دارد. ترانه آن را که یک ترانه عاشقانه-اجتماعی است من سروده‌ام.

کارگردانی این پروژه را محمود معظمی و تهیه‌کنندگی آن را حمیدرضا مهدوی به عهده دارند. این مجموعه تلویزیونی، مضمونی اجتماعی دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: خواننده آن محمد اصفهانی است و آهنگسازی آن را مهدی یغمایی انجام داده است. بهروز صفاریان نیز به تنظیم آن اقدام کرده است.

این مجموعه هنوز از تلویزیون پخش نشده اما طی دو ماه دیگر پخش خواهد شد. چون فعلا در مرحله نهایی ساخت موسیقی به سر می‌برد.

وی در باره دیگر فعالیت‌های خود در حوزه ترانه گفت: پیشنهادهای دیگری دارم که تا به مرحله انجام نرسد نمی‌توانم خبری از آن‌ها بدهم. فعلا کارهایی که قطعیت یافته، همین‌ها هستند که همه قرار است تا دوماه دیگر ارائه شوند.

وی در پایان گفت: همیشه سعی‌ام بر این بوده تا با هر خواننده‌ای کار نکنم. سعی کرده‌ام در این مورد گزینشی کار کنم. چرا که شخصیت و پرستیژ یک خواننده بیش از هر چیزی برایم در اولویت قرار دارد. سعی می‌کنم با خوانندگانی که کار کنم که پرستیژ کاری دارند و احرتام به شعور مخاطب برایشان اهمیت دارد.

 

 


 

منبع : موسیقی ما

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:روزبه بمانی,احسان خواجه امیری,محمد اصفهانی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب